Nytt bokkontrakt!

Kommentera
Ikväll har jag skrivit på ett nytt bokkontrakt!
 
Det blir en lättläst bok för vuxna, och det ska bli så roligt. Jag ska strax ta tag i omarbetningen av manuset efter att ha fått respons från förlaget. Det här är verkligen en bok jag ser fram emot, men tyvärr får jag vänta ända till hösten 2022 innan jag får hålla den i handen.
 
Jag har skrivit en lättläst bok för vuxna tidigare, Stugan vid sjön, som går att låna på biblioteket. Om man inte blir sugen på att köpa den förstås, i så fall är ju det ett alternativ! ;)
 
Stugan vid sjön
 
Det ligger en stuga vid en liten sjö. Nyskilda Vanja brukar åka dit med sina barn och bada. Ägaren Jonas har sagt att de får vara vid stranden hur mycket de vill. Vanja tänker allt oftare på stugan – och på Jonas. En dag går hon in i stugan utan lov. Hon ska överraska Jonas och städa därinne. Men när Jonas dyker upp blir han inte alls glad.
 
Ha en trevlig kväll!