Redo för feelgoodfredag!

Kommentera
På Facebook finns en grupp som heter Feelgoodfredag. Varje onsdag är det Dagen är din, då en författare under dagen och kvällen skriver inlägg och berättar om sitt författande och sina böcker. Och imrogon är det min tur. Eftersom Grannen på våningen under kom ut förra fredagen så kommer fokus att ligga på den boken. Jag kommer bland annat att berätta om hur jag och förlaget har jobbat med manuset, och om varför vi i sista sekund fick byta ut några råttor mot marsvin... Om det är någon som är medlem i gruppen, eller blir nu, så kan ni följa mig imorgon. Om inte så missar ni lite grrann, men något av inläggen hade jag tänkt publicera även här. Bland annat det där jag berättar om råttorna som blev marsvin.
 
Håll en tumme för mig imorgon, och lyssna gärna på Grannen på våningen under på till exempel
Storytel eller BookBeat.
 
Ha en fin kväll!