Nya böcker på väg!

Kommentera
Tre böcker till är på väg, de borde gå att köpa nästa vecka, och det blir årets sista böcker.
'
Det är:
 
* Peggy Pirat och kapten Storögas skatt
* Fantastiska djur i havet
* Karlssons kråkslott
 
Alla är för 6-9 år och ges ut av Beta Pedagog.
 
Totalt under 2021 kommer det att ha blivit 35 utgivna böcker när de här tre kommit ut. Fler än vanligt, då det blivit runt 20 böcker per år de senaste åren. Det här beror förstås på att Läshuset-serien består av 15 böcker bara den.
 
 
 
 
 
Någon sån serie kommer inte nästa år, så då är jag nog tillbaka på runt 20 böcker igen, eller kanske till och med lite mindre. Jag ska försöka vara bättre än vanligt på att hålla koll på antal utgivna böcker, för den kan hända att jag når 200 utgivna nästa år. Det hade varit så roligt, eftersom det också blir mitt tionde år som författare. Och har jag en väldigt tur blir det mitt första år på topp 20 (eller kanske topp 10?) på listan av mest utlånade böcker på bibliotek. I år var jag på plats 23, vilket jag förstås är väldigt glad för, men det är ju på topp 20 man vill vara! Så, låna gärna någon av mina böcker nästa gång du är på biblioteket, varje bok gör skillnad!
 
 
Ha en bra dag!