Nu kör vi!

Kommentera
Från och med idag ska jag vara bättre på att uppdatera här på bloggen. Inte oftare, men åtminstone intressantare än de senaste dagarna. Hoppas jag i alla fall!
 
Jag börjar med en trevlig nyhet för alla som gillar e-böcker. Nu finns Dansfeber smittar att köpa eller låna. Så här ser det ut hos e-lib idag:
 
Andra som precis har fått sina böcker omgjorda till e-böcker är Åsa Öhnell, som jag har lagt upp en intervju med här tidigare, och Anna Helgesson som jag kommer att lägga upp en intervju med inom kort.
Självklart ska jag nu låna och läsa deras böcker!
 
Och så avslutar jag med ett litet tips till dig som gillar e-böcker, eller rättare sagt e-noveller. Från Mix förlag kan man fram till den 3 november låna 8 skräcknoveller gratis. Det gjorde jag förstås, och jag har redan läst 6 av dem.
 
Ha en bra dag!