Händer under hösten

En kommentar
Det var tur att jag skrev så mycket förra hösten och i våras, för det har resulterat i en hel del böcker. Under hösten/vintern kommer hela sju böcker! Det känns mycket bra tycker jag! 
 
Sju sägs ju vara ett lyckotal, så det hoppas jag verkligen stämmer. 
 
En av de här sju böckerna tycker jag är lite extra rolig, och det är Dansfeber överallt. Den fjärde boken i Dansfeber-serien, för barn i åldern 9-12 år. Den är lite extra rolig just för att jag inte visste om det skulle bli mer än tre böcker i serien, och för att jag tycker att det är roligt att skriva om de här knäppa dansmänniskorna; Millan som alltid längtar efter jul, Maja som hittar på egna knasiga matkombinationer, och så spöket Ester förstås... 
 
De första tre böckerna i serien:
 
 
Passa på att läsa nu, om du inte redan gjort det, så att du är redo för nummer fyra i september!
 
Ha en julig dag!
 
 
 
 
1 Carola:

skriven

Oj vad produktiv du är =)! Jag ska kolla in de där böckerna om det kan vara något för min 9-åring.

Svar: Ja, vad roligt! Hoppas att det är det! :)
Anna Hansson