Läsa om att skriva istället för att skriva...

4 kommentarer
Idag tänkte jag ägna mig åt det nyaste numret av tidningen Skriva istället för att skriva något själv. Jag vill verkligen tipsa alla som skriver om att läsa den, om ni inte redan gör det. Jag köpte precis en prenumeration på tidningskungen.se, och fick 3 nr för 79 kronor. Jag missade det första numret som kom ut, men sedan dess har jag köpt vartenda ett, och lärt mig massor. 
 
Ha en fin dag!
 
1 Pia:

skriven

Samma här, med en påse chips

Svar: Ooo, chips!!
Anna Hansson

2 Susanne Olars:

skriven

Håller verkligen med! Skriva och Vi Läser är guldpost som dimper ner i brevlådan med jämna mellanrum!

Svar: Vi Läser provade jag ett tag, men gillade inte riktigt...
Anna Hansson

3 Susanne Olars:

skriven

För mig är den mys, på ett annat sätt än inspirationskicken jag får av Skriva. Fast nu har jag just tagit ett avsnitt av Deckarpodden, jättebra! Tack för det tipset!

Svar: Jag köpte en prenumeration av Books and Dreams, men har bara hunnit få ett nummer än. Den känns lite mer som mysläsning, som du säger!
Anna Hansson

4 Susanne Olars :

skriven

Åh, att jag inte har provat den! Det ska jag göra direkt, bara det namnet gör ju att man dreglar! :-)

Svar: :) Kommer inte ut så ofta bara, det är nackdelen!
Anna Hansson