Va? Är det här verkligen jag?

3 kommentarer
Beta Pedagog skriver att jag är en av Sveriges mest intressanta och lovande författare när det gäller barn- och ungdomslitteratur.
 
Det känns ju otroligt smickrande måste jag säga. Och lite som att jag borde gå och köpa ostbågar för att fira?
 
Så här skriver de också (när jag ändå håller på att skryta menar jag):
 
Hon blandar humor med spänning och tack vare sin bakgrund som lärare vet hon hur hon ska fånga barnen, även de som inte kommit så långt i sin läsutveckling.
 
Beta Pedagog ger ut böckerna om Frans och Fiffi, för barn i åldern 6-9 år. 
 
 
Om ni vill läsa mer om mig (fast jag förstår ju om ni känner att det här räckte och blev över) så har Beta Pedagog en hel sida här
 
Ha en härlig dag!
 
1 Mia Skrifver:

skriven

Härligt! Man borde med jämna mellanrum få läsa sånt. Eller man borde med jämna mellanrum ta sig tid att komma ihåg att det finns såna som skriver så om det man skrivit.

Svar: Ja, klistra upp ovanför datorn kanske?
Anna Hansson

2 Susanne Olars:

skriven

Vad roligt, vilka fina ord! Sug åt dig så mycket du kan, och skriv sen ännu fler såna bra böcker! :-)

Svar: I´m on it! (Böckerna alltså, åtsugandet är jag färdig med, tror jag!) :)
Anna Hansson

3 Fia Filur:

skriven

Vad kul! Sånt vill man ju gärna höra/läsa om sig själv :)

Svar: Ja, det var inte så dumt alls faktiskt! :)
Anna Hansson