Den första recensionen

En kommentar
Dansfeber överallt har fått sin första recension, och det är en jättebra sådan!
 
Åsa Öhnell skriver bland annat:
 
Jag gillar Annas stil och tror att hennes böcker även lockar barn som inte är så intresserade av läsning. De är både välskrivna, lättlästa och roliga. Jag fnissade för mig själv flera gånger medan jag läste Dansfeber överallt.
 
Vill du läsa hel recensionen kan du göra det här.
 
Ha en mysig dag!
 
1 Charlotte C:

skriven

Vilken fin recension - grattis!!! Och jag bugar vördnadsfullt inför dig som uppenbarligen är en riktig räcerförfattare. 13 böcker på två år - tell me your secret! :)

Svar: Tack! :) The secret är att jag är författare på heltid, och inte har nåt annat jobb (förutom tre timmar i veckan) och då hinner man mycket! :)
Anna Hansson