Slut på semestern!

Kommentera
Nu får det vara nog!
 
Nu har jag vilat mig less!
 
Jag hade planerat att jag skulle ta semester från skrivandet från den 15 juni till den 15 augusti, lite annat visste jag att jag skulle behöva jobba med ändå, men det kändes inte så betungande direkt. Jag menar, titta på hur fina omslag som gjorts till mina framtida böcker är inte sånt jag lider av att göra direkt. 
 
Men så tog min fantasi slut lite tidgare än 15 juni, och faktiskt har jag (med väldigt få undantag) knappt skrivit något alls sedan mitten av maj. Idag, typ två och en halv månad senare, kom den tillbaka med buller och bång och jag har redan hunnit skriva ett bilderboksmanus idag. 
 
Så nu har jag bestämt mig för att semestern är slut, och jag har börjat jobba igen. 
 
Imorgon ska jag börja på ett manus för barn i åldern 6-9 år, det ska bli jätteroligt! Jag har en massa knasiga idéer jag vill få med. Imorgon kommer jag också att presentera ett väldigt intressant gästbloggsinlägg, så välkomna tillbaka då!
 
(Mina förinställda semesterinlägg kommer att fortsätta komma på måndagar ändå, det är två kvar!)
 
Ha en superbra dag!