Jag lever!

Kommentera
Och jag är glad och tacksam för alla er som kikat in här medan jag gjort annat än att blogga. Nu är jag tillbaka och ska uppdatera er lite grann om vad som har hänt sen sist:
 
Inte mycket!
 
Jag har skrivit en del och fått titta på många fina (och äckliga) blider som kommer att vara med i en av vårens bästa böcker (säger jag helt opartiskt). Fasliga fakta om rysliga varelser får nämligen en uppföljare: Fasliga fakta om äckliga kryp! 
 
Jag har suttit och googlat mig galen på det ena krypet äckligare än det andra. Det har varit väldigt roligt och väldigt vidrigt. Insekter är fascinerande! 
 
Jag tror att den här boken kommer att komma ut i slutet av januari, och jag längtar redan. Även fast det är jag som har skrivit den, och jag har sett hur boksidorna kommer att se ut, så är det en helt annan sak att få bläddra i en riktig bok. Ja, jag skriver e-noveller och de flesta av mina böcker finns även som e-böcker, men jag tycker faktiskt att det är stor skillnad att läsa "på riktigt". Håller ni med eller föredrar ni kanske till och med e-format? 
 
Ha en fin dag!