Jag finns...

En kommentar
... på fler ställen än här!
 
Du kan till exempel följa mig på Instagram: @annaprincesshansson
 
eller på Facebook: Anna Hansson, Författare
 
och så har jag ju en hemsida också, men där händer det inte så mycket om jag ska vara ärlig: annahansson.n.nu
 
Jag vet att det finns fler ställen man kan synas på som författare också, LikedIn till exempel, som jag fortfarande inte förstår vad det är och ganska nyligen fattat att det inte heter LinkedLin (jag vet, makes no sense, men ändå!). 
 
Twitter är också en sån där grej jag inte förstått mig på. Jag har provat, jag tog över Nypons konton på Instagram och Twitter under en månad ifjol, så jag gjorde en hel del inlägg, men fastnade aldrig för det. 
 
Och Snapchat kan man ju ha, men jag är så bra på att skicka sms och bilder till fel personer så det vore inget hit tror jag (eller så är det just det det vore...)!
 
Så, for now, följ mig gärna på Instagram och Facebook om ni inte redan gör det! Har en liten dröm om 1000 följare, bara för att liksom, men det är en bit kvar. (En sisådär 300 på varje ställe...)
 
 
Ha en mysig kväll!
 
1 Pia Widlund:

skriven

Följ gärna mig på instagram piawidlund
ha en bra dag!

Svar: Det gör jag redan! :)
Anna Hansson