Bokmässan...

Kommentera
Alla andra är på bokmässan, utom jag. Men är jag bitter för det? JA!
 
Fast egentligen inte så jätte, men det är klart att jag blir lite avundsjuk när jag ser en massa trevliga bilder överallt, på bloggar, Facebook och Instagram (jag heter förresten annaprincehansson där om ni inte följer mig redan?). 
 
Men nästa år ska jag dit i alla fall, det har jag bestämt! 
 
Om det är någon av er som är där så kan ni hitta mina böcker i Nypons monter, Idus monter, Rabén & Sjögrens monter, Whip Medias monter och sist men inte minst; Beta Pedagogs monter. Där finns många av mina böcker, bland annat Ebbe läser, den första delen om Ebbe i ettan. Och snart kommer del två, det ser jag fram emot!
 
Något mer jag ser fram emot är en bilderbok som jag ganska nyligen fått veta blivit antagen. Jag säger inte mer än så, men det verkar som att den kan komma ut under nästa år om jag har tur! 
 
Livar upp det här inlägget lite med en bild på de två gulligaste hundarna jag vet, Dolly och Selma:
 
 
 
 
 Ha en mysig dag!