Sista dagen!

Kommentera
Idag jobbar jag sista dagen innan min tre månader långa semester! Såg precis att 1 september är en fredag, så frågan är om jag börjar jobba då eller om jag helt enkelt väntar till måndagen den 4:e... Det känns ju jättetråkigt att jobba på en fredag. Å andra sidan kanske det kan vara bra med en kortvecka innan jag kör igång på riktigt! ;)
 
Jag har ju ett tag på mig att fundera!
 
Till skillnad från tidigare år så har jag inte tidsinställt några inlägg under sommaren. Jag har haft för mycket att göra under våren för att ha hunnit med det (till största delen Selmas fel som behövt en massa vård och rehab efter sin diskbråcksoperation i nacken). 
 
Selma som liten valp, ville alltid sitta och mysa på diskmaskinsluckan när den var varm efter diskning. 
 
I år kommer det därför inte att hända nånting alls här på hela sommaren, istället föreslår jag att ni besöker andra bloggar! (Tips: Emmalill Frank som bland annat illustrerar böckerna om Dolly Detektiv brukar ofta skriva intressanta inlägg!)
 
En liten påminnelse: Stora djurbajsboken kommer ut i juni, den 13:e om man ska tro på Bokus. Den rekommenderas till alla som gillar djur och/eller bajs!
 
Med det sagt: Ha en trevlig sommar så hörs vi igen till hösten!