Ett annat tips!

Kommentera
Jag tipsar vidare idag också, men idag är det inte böcker som är på bokrea. De är dock värda att köpa till ordinarie pris! ;)
 
Dolly Detektiv! En serie jag tycket väldigt mycket om. Sex böcker finns det hittills, och en sjunde är på väg någon gång under året. Självklart håller jag tummarna och hoppas att det även blir en åttonde!
 
 
När jag skrev den första boken hade jag min hund Dolly i tankarna, och när det var dags för Emmalill Frank att
illustrera kommer jag ihåg att jag önskade att Dolly i boken skulle ha någon likhet med min Dolly. Jag tänkte mig kanske samma storlek, eller samma färg. När jag sedan fick se bilderna visade det sig att Emmalill gjort en exakt kopia av min Dolly! Dolly i boken gör till och med exakt samma miner som den riktiga Dolly ibland!
 
 
Ha en mysig dag!