Sista inlägget!

Kommentera
Det här blir det sista inlägget på ett tag, för nu ska jag ha semester! Jag har några biblioteksbesök inbokade i slutet av juni och början av juli, då blir det monsterskola, men förutom det tänker jag faktiskt inte göra så mycket. Det kan hända, om jag har tur, att jag får skriva på ett bokkontrakt eller två, och någon bok behöver jag nog kika igenom innan tryck, men bortsett från det ska jag vila massor plantera lite smultron, och redigera lite på min vuxenbok (eftersom jag inte är vuxenboksförfattare än, med undantag för en lättläst bok, så räknar jag det inte som att jag jobbar om jag fixar med den).
 
Till höstens ser det ut som att det blir en del skolbesök, och så kommer en bok jag verkligen längtat efter, Jul igen på Monsterhotellet! En kapitelbok i 24 delar, så att man läser ett kapitel om dagen från den första december ända fram till julafton. En fristående uppföljare till Jul på Monsterhotellet, och faktiskt alla böcker om Monsterhotellet, och det är nio hittills om jag räknat rätt, 11 med den här julboken jag skrev om, och 12 med nästa bok i serien, som jag skrev förra sommaren om jag minns rätt (tror till och med att jag skrev två manus i serien förra sommaren!).
 
Blir nästan lite sugen på att skriva en till, men det får bli efter semestern i så fall!
 
 
Ha en monsterbra dag!