Semester!!

Kommentera
Ordet jag tycker mest om i världen, förutom kanske royaltyutbetalning... 
 
Nu är äntligen vattenproblemet löst, imorgon grävs det gigantiska hålet vi haft på vår gård ett tag nu igen. Jag har redigerat färdigt ett manus som det gick otroligt trögt med, har ingen aning om varför men det kändes liksom inte rätt och jag fick jobba ganska mycket för att få det att kännas rätt. Nu är det skickat till förlaget, så det är bara att hålla tummarna att de blev nöjda!
 
Jag har fått ett nytt manus antaget också, första delen i en serie med utgivning 2019. Och så har jag varit med och presenterat min bok på Rabén & Sjögrens evenemang Läslust i Sundsvall, gjort ett kortare framträdande och hållit i en lite längre workshop på UKM i Ånge, och fått förfrågan om författarbesök på en närliggande skola nu i maj. (Det händer mycket när man tar en paus...)
 
Med det sagt så tycker jag att jag förtjänar lite semester, resten av veckan faktiskt!
 
Så ha en fin vecka!