Ingen bokmässa

Kommentera
Alla är på bokmässa, utom jag. Typ. Men nästa år ska jag se till att åka. Jag tror att jag har varit där 2 eller 3 gånger sedan min första bok kom 2012. 2012 och 2015 vet jag med säkerhet att jag var där, men det kan ha varit en gång däremellan också. 
 
Det är lite tråkigt att bo så långt bort, typ 80 mil, när det inte finns så bra tågtider. Nåt år gick det inga nattåg alls, och i år gick det men med två-tre timmars väntetid vid tågbyte mitt i natten och så tror jag dom hade klämt in en buss också. Får hoppas att det ser bättre ut nästa år, annars får jag nog titta på flyg istället. 
 
Jag tror inte att jag kommer att uppdatera så ofta här nu under hösten, jag ska försöka bli klar med mitt vuxenboksmanus och så skriver jag på ett projekt tillsammans med en annan författare. Men jag slänger upp bilder på Instagram lite då och då, så följ mig gärna sär istället! Sök efter @annaprincesshansson så hittar du mig, bilder på böcker och bilder på söta hundar!
 
 
Ha en fin dag! (Och kom ihåg att hålla utkik efter Chippen från tippen, som snart kommer ut!)