Önskelista 2020

Kommentera
Det här är vad jag hoppas/önskar ska hända under 2020:
 
*att minst en bok blir översatt till minst ett nytt språk (är tidigare översatt till danska och koreanska)
 
 
* att mitt vuxenboksmanus blir antaget av ett förlag
 
* att jag får ett stipendium från Författarfonden
 
* att jag hamnar på topp 30 på bibliotekens utlåningslista (i år var jag på plats 38)
 
 
Sen vill jag sjävlklart få fler manus antagna, och bli bokad till fler skolor och bibliotek, men det känns liksom så självklart att jag inte ens behöver skriva det. 
 
Jag hoppas fextra mycket att många ska köpa Chippen från tippen och Chippen från tippen och stora Bosse, så att jag och Emmalill som illustrerat kan skänka mycket pengar till DogRescue i maj (vi skänker 20% av vår vinst dit!). Och så vill jag skriva en tredje del om Chippen, men det krävs ju att de första två sålt bra för att förlaget ska vara intresserade av en till! :)
 
 
Topplistan för biblioteken kan ju ni som läser det här påverka, det är bara att låna på! Jag har skrivit 128 böcker, så det ska nog finnas någon för alla! Resten av önskningarna får jag bara hålla tummarna för och se vad som händer!
 
Ha en fin dag!