Nu finns den att köpa!

Kommentera
JIPPIE!
 
 Nu finns den äntligen att köpa!
 
 
Som jag har väntat, och längtat. Det är alltså en faktabilderbok för barn i åldern 3-6 år ungefär, och den handlar uteslutande om bajs. Mer specifikt djurbajs, något som jag tycker är väldigt intressant och roligt.
 
Så här står det på baksidan:
 
Vet du vilket djur som bara bajsar en gång i veckan? Vilket djur som kan bajsa över 100 kilo på en dag? Och vilket djur som inte bajsar en enda gång på hela vintern? Det, och mycket mer, får du veta i den här boken!
 
Jag hoppas, och tror, att många barn kommer att uppskatta den här boken. Den finns att köpa direkt från Idus hemsida, från Bokus och adlibris, och inom kort hoppas jag att den ska gå att låna på många bibliotek.
 
De fina illustrationerna har Lotta Myrefelt gjort, det är första gången hon illustrerar någon av mina böcker, men jag hoppas att det inte är sista. Jag är redan sugen på att skriva en uppföljare till den här boken! Det är bara att hålla tummarna för att den säljer så pass bra att jag får göra det!
 
Ha en skitbra dag!