Lyssna på lite ljudböcker!

Kommentera
Idag tänkte jag tipsa om att många av mina böcker finns som ljudböcker (och även som e-böcker).
 
Jag skulle bli väldigt glad om jag fick massor av lyssningar på böckerna om Chippen från tippen, eftersom en del vinsten går till att hjälpa Föreningen DogRescue som hjälper gatuhundar i Rumänien. Alla som använder en ljudbokstjänst av något slag kan alltså hjälpa till att hjälpa helt gratis genom att lyssna på böckerna i serien:
 
Chippen från tippen 
Chippen från tippen och stora Bosse 
Chippen från tippen och den nya valpen 
 
För den som också vill lyssna på lite vuxnare böcker tipsar jag om mina lättlästa feelgood-böcker:
 
Grannen på våningen under
Den stora frågan
En trea för två 
Hundkursen 

De tre översta är i samma serie, Hundkursen är fristående (men en uppföljare är planerad att komma ut nästa år).
 
Ha en bra kväll!